Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Newcastle Brown Ale

Προέλευση: Μ.Βρετανία-(Σκωτία)
Αλκοόλ: 4,7 % 
Χρώμα: Καστανό
Περιεχόμενο: 330ml
Bαθμολογία: B -

Η "Newcastle Brown Ale" δημιουργήθηκε αρχικά από το συνταγματάρχη J. Porter το 1925. Όταν εκτέθηκε για πρώτη φορά το 1928 στα περίφημα Διεθνή Βραβεία Ζυθοποιίας, η "Newcastle Brown Ale" σάρωσε τα βραβεία. Τα χρυσά μετάλλια από τα βραβεία αυτά εμφανίζονται στην ετικέτα ενώ
το μπλε αστέρι ως λογότυπο εισήχθη στο μπουκάλι την ίδια χρονιά. Τα πέντε σημεία του αστεριού εκπροσωπούν τις πέντε ιδρυτικές ζυθοποιίες του "Newcastle". 

Είναι μια "English Brown Ale", πίνεται ευχαρίστα, ενώ έχει αρκετά καλή γεύση. Σου δίνει την αίσθηση ότι πίνεις κάτι σαν αναψυκτικό και φυσικά συνοδεύεται με διάφορους συνδυασμούς φαγητών . Διάβαζα πρόσφατα σε ένα άρθρο ότι περιέχει πολλά συντηρητικά που είναι βλεβαρά για τον οργανισμό. Δεν το γνωριζώ αυτό, μπορεί και να ισχύει δεν αμφιβάλλω, αλλά για πείτε μου, τη σημερινή εποχή που όλα είναι βιομηχανοποιημένα, ποιός μπορεί να εγγυηθεί για την υγιειηνή διατροφή μας ;

4 σχόλια:

  1. Δεν έχεις κι άδικο στην τελευταία σου ερώτηση - απορία...
    Για τα συντηρητικά της Newcastle έχω ακούσει κι εγώ, υπάρχει βέβαια και η περίπτωση όταν πρωτοφτιάχτηκε να είχε εντελώς διαφορετική σύσταση και ίσως γεύση από αυτήν που έχει τώρα, όπως και η Fix η οποία τώρα που ξανακυκλοφόρησε δεν μοιάζει με την παλιά Fix (από τα λεγόμενα των μεγαλύτερων σε ηλικία που την πρόλαβαν).

    Γι' αυτό, με μέτρο πάντα, ας κρίνει κι ας απολαύσει ο καθένας ό,τι νομίζει καλύτερο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν σου πω φίλε "Dark Chef", ότι τη fix δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα...
    Συμφωνώ πάντως για το "παν μέτρον άριστον"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ??
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΞΑΝΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΠΥΡΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΜΟΥ
    ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ:
    http://elefterifoni.blogspot.com/
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΤΕ ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.
    ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟ
    ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ.....
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή